Іж Юпітер Тюнінг Двигателя
Тюнінг "Юпітера"
Тільки що куплений «ушатанний» «Іж-Ю5» перебрав до гвинтика і злегка затюнинговали - встановив колеса і передню вилку від «Іж-ПС».А що далі? Мені на ньому їздити і їздити, але ж 160 кг для всього лише 24л.с. занадто багато. Та й зовнішність «Іжа» - не привід для гордості ... А геніальні думки в голову все не йдуть...
Але одного разу в журналі «Мото» побачив фото мотоцикла, схожого на той, що мені підійшов би.І тут мене «зірвало».
Оглянув хазяйським поглядом багатство відстійника списаної техніки - пішла справа.Почав з рами. У колишньому комбайні «Нива» виявив труби діаметром 32 мм при товщині стінки 2, 5 мм.Навіть загнуті майже як треба! Хвостову частину зварив із гідравлічних труб «убитого» екскаватора.Як видно на фото, рама тепер складається з одних трикутників (а це найжорсткіша фігура), а вісь хитання маятника у вершини одного з них.Передню вилку, колеса і гальма залишив від «Іж-ПС», центральний амортизатор спорудив з вузла від «Жигулів» - «копійки», пружини - від сидіння трактора ДТ-75.Щоб регулювати преднатяг пружини, надів на корпус амортизатора і приварив різьбову частину водопровідного зганяння із внутрішнім діаметром близько 40 мм.Гайки для регулювання теж водопровідні. До маятника приварений кронштейн з трьома отворами для нижнього кріплення амортизатора.Переставляючи нижню проушину кріплення вузла з одного в інше, можна змінювати жорсткість підвіски.За рахунок того що з'явилася можливість «грати» і з преднатягом пружини, і плечима важеля його кріплення, зміг домогтися оптимальної характеристики підвіски.
Підніжки водія після переробки рами зрушили щодо штатного місця розташування, от і довелося переробити важіль кікстартера і лапку перемикання передач.Зусилля для прокручування клонували «Юпітера» кік-стартером порівняно невелика, і його мотор можна завести «кіком» набагато меншої довжини, ось я його і підкоротимо.А що вийшло з важелем перемикання передач, видно на фото.
Двигун поки не чіпав, але коли зварював раму, залишив біля нього простір для двох карбюраторів.Мотором займуся пізніше: він вимагає до себе виняткової уваги.На краях вихлопних труб прямоточні глушники. Звук з них виходить не дуже гучний і приємно басовитий
Тільки що куплений «ушатанний» «Іж-Ю5» перебрав до гвинтика і злегка затюнинговали - встановив колеса і передню вилку від «Іж-ПС».А що далі? Мені на ньому їздити і їздити, але ж 160 кг для всього лише 24л.с. занадто багато. Та й зовнішність «Іжа» - не привід для гордості ... А геніальні думки в голову все не йдуть...
Але одного разу в журналі «Мото» побачив фото мотоцикла, схожого на той, що мені підійшов би.І тут мене «зірвало».
Оглянув хазяйським поглядом багатство відстійника списаної техніки - пішла справа.Почав з рами. У колишньому комбайні «Нива» виявив труби діаметром 32 мм при товщині стінки 2, 5 мм.Навіть загнуті майже як треба! Хвостову частину зварив із гідравлічних труб «убитого» екскаватора.Як видно на фото, рама тепер складається з одних трикутників (а це найжорсткіша фігура), а вісь хитання маятника у вершини одного з них.Передню вилку, колеса і гальма залишив від «Іж-ПС», центральний амортизатор спорудив з вузла від «Жигулів» - «копійки», пружини - від сидіння трактора ДТ-75.Щоб регулювати преднатяг пружини, надів на корпус амортизатора і приварив різьбову частину водопровідного зганяння із внутрішнім діаметром близько 40 мм.Гайки для регулювання теж водопровідні. До маятника приварений кронштейн з трьома отворами для нижнього кріплення амортизатора.Переставляючи нижню проушину кріплення вузла з одного в інше, можна змінювати жорсткість підвіски.За рахунок того що з'явилася можливість «грати» і з преднатягом пружини, і плечима важеля його кріплення, зміг домогтися оптимальної характеристики підвіски.
Підніжки водія після переробки рами зрушили щодо штатного місця розташування, от і довелося переробити важіль кікстартера і лапку перемикання передач.Зусилля для прокручування клонували «Юпітера» кік-стартером порівняно невелика, і його мотор можна завести «кіком» набагато меншої довжини, ось я його і підкоротимо.А що вийшло з важелем перемикання передач, видно на фото.
Двигун поки не чіпав, але коли зварював раму, залишив біля нього простір для двох карбюраторів.Мотором займуся пізніше: він вимагає до себе виняткової уваги.На краях вихлопних труб прямоточні глушники. Звук з них виходить не дуже гучний і приємно басовитий
Возможно, вам понравится
Іж Юпітер 5 з двигуном від Suzuki [HD]
Робота двигуна іж юпітер 4
Дорожній робітник загинув під колесами іномарки в Ярославлі & Nbsp; & mdash; & NBSP; Наша Довголіття
Зняття saževogo фільтр в Ярославлі, чип-тюнінг. Партнерство. Нові організації. Меблі Форвард ТОВ "Prem'erStroj" Infolio Весільний салон "Леді-білий" Весілля Журнал "Лілія".Нові статті. Клієнтські ігри - нові можливості та вагомі переваги