Тюнінг двигуна ЗМЗ 406
Замовити одяг на 16 klapannoj GBC двигун ЗМЗ 406 postupil міста Лівни (Орловська область).Головку передбачається експлуатувати на двигуні з об'ємом 2.7 л.
Далі на фотографіях - так виглядала привезена головка. Головка пройшла хімічну мийку, після чого можна приступати до оцінки конфігурації каналів і камер згоряння, намічати шляхи і можливості по подальшій доробці.Необхідно відзначити, що клапана сидять у глибоких колодязях, утворених камерою згоряння.Це суттєво погіршує наповнення циліндрів, т.к. зменшує ефективний підйом клапана. Чавунні втулки мають низький ресурс, по-цьому будуть замінені на спеціальні бронзові. Заглянемо у впускні канали.Вони круглої форми, досить пологі, що позитивно позначається на наповненні циліндрів.Кожна пара каналів повідомляється між собою (відсутній стінка каналу).У каналів - хороший потенціал для збільшення діаметра. У випускних каналів форма поскладніше - загальне овальне вікно, до якого приходять два циліндричних каналу, що огинають центральну протоку для охолоджувальної рідини.На фотографіях видно сходинки під сідлами. Після хімічної мийки та випрессовкі чавунних напрямних, приступили до доопрацювання каналів.Спочатку були максимально розточені з діаметру серійні сідла.Впускні канали проточили по всій довжині, прошліфувати, в результаті чого кожен канал збільшився в діаметрі до 34 мм.На фотографіях далі можна подивитися на впускні канали - вони позбулися сходинок під сідлами, придбали більш пологий профіль каналу. Випускні канали зконфігуровані складніше, проте, вони так само піддаються расточке.Після всіх робіт діаметр кожного каналу збільшився, зникли сходинки. Напрямні втулки - високоресурсні бронзові, виготовлені в майстерні K-POWER. |
Возможно, вам понравится
Куди вас, пане, до біса занесло? & Nbsp; & mdash; & NBSP; Інформація Сервісний портал Воронежі
Після задні колеса доводилося міняти. Багато грошей дрифтери вкладають і в тюнінг своїх авто.Модернізуються підвіска і двигун (для дріфту потрібні потужні движки.. Двигун від «двенашки» (ВАЗ-2112. - «Е!"), Турбіна від «Субару». Потужність двигуна, за моїми розрахунками, «коней» 200 - 250.