Тюнінг Двигунів

Тюнінг двигуна - найбільш серйозний і відповідальний етап у тюнінгу автомобіля.Серійні автомобіля оснащуються серійними двигунами, що мають усереднені характеристики, максимально підігнані під якогось середньостатистичного споживача.Якщо ви хочете змінити характер свого автомобіля, збільшити його потужність і поліпшити динаміку - без серйозного тюнінгу моторного агрегату вам не обійтися.

 

Існує кілька принципових методів доопрацювання двигуна.

 

1. Збільшення робочого об'єму.

 

Це один з найпростіших і зручних способів.Збільшення робочого об'єму дозволяє збільшити крутний момент двигуна, при цьому водієві не доводиться змінювати стиль водіння.

 

Збільшити обсяг двигуна можна двома способами: безпосередній расточкой циліндрів і збільшенням ходу поршня.

 

Для збільшення ходу поршня використовується установка нового коленвала з великим ексцентриситетом, а також підбір відповідних поршнів і шатунів.Останні підбирають за масою і, як правило, встановлюють їх полегшені варіанти.Поршень - ключова деталь в будь-якому двигуні, тому заміною поршневої групи можна також успішно підвищити потужність двигуна і його ККД.Також встановлюється новий більш легкий маховик. Все це знижує навантаження на колінчатий вал, зчеплення і в підсумку покращує розгінну динаміку автомобіля.

 

Розточка циліндрів - трохи більш простий спосіб. Він заснований на тому, що двигуни (як правило) мають достатній запас товщини стінки циліндрів.Тому на практиці циліндри можна розточити, збільшивши їх обсяг за рахунок зменшення товщини стінок.Збільшення об'єму циліндрів відразу ж збільшує потужність двигуна, адже розточені циліндри починають спалювати більше палива за одиницю часу.

  тюнинг двигателя  

2 градуси збільшити компресію.

 

стиснення - що обсяг Значення циліндр згоряння об'єм камери.Збільшення ступеня стиснення дозволяє підвищити ККД двигуна і його потужність, а також знизити витрату палива.Досягається це шляхом установки нової більш тонкої прокладки ГБЦ або шляхом шліфування площини головки блоку циліндрів.Збільшення ступеня стиснення доцільно проводити разом з іншими доробками двигуна.Експлуатація двигуна з підвищеним ступенем стиснення зажадає використання якісних моторних масел і палива.

 

Варто відзначити, що надмірне підвищення ступеня стиснення двигуна може привести до його перегріву і навіть до прогоряння поршнів.Оптимальним вважається збільшення ступеня стиснення до 9, 8 - 10.

 

3. Чіп-тюнінг.

 

Один з найсучасніших методів.Відрізняється відносною простотою і ефективністю. Суть чип-тюнінгу полягає в перенастроюванні блоку управління двигуном, за рахунок чого вдається підвищити його потужність.

Возможно, вам понравится
Як проводити тюнінг двигуна
Як проводити тюнінг двигуна
2110 тюнінг двигуна
2110 тюнінг двигуна
тюнінг двигуна - роторний
тюнінг двигуна - роторний

Chevrolet Кулінарія K-тюнінг шоу SEMA два-пікап концепція & Nbsp; & mdash; & nbsp; Вести.Ru
В "Шевроле" поки не повідомляють, який двигун і КПП отримає концепт, але відомо, що серійний Colorado зараз оснащується 4-циліндровим 2,5-літровим бензиновим мотором в 200 сил або 3,6-літровим V6 з віддачею в 305 л.с.

Кулемет замість вихлопної труби (ВІДЕО) & Nbsp; & mdash; & nbsp; За кермом
Що тільки не здатний зробити тюнінг з автомобілем.Дехто з умільців навіть примудряється поставити замість вихлопної труби муляж кулемета.. Заздрите Джеймсу Бонду? А даремно, і ваш автомобіль може бути оснащений кулеметом, особливо якщо у нього дизельний мотор.

Похожие страницы