Аудіо Тюнінг Авто
Дуже часто автолюбителів не задовольняє якість звуку від тих стандартних акустичних систем, які дістаються їм як «посаг» після купівлі авто, саме тому дуже часто відбувається додатковий тюнінг з метою поліпшити якість звуку.І одна з таких можливостей - установка сабвуфера.
Одні уявляють, що тюнінг необхідний, в основному, для поліпшення ходових характеристик або зовнішнього вигляду авто, проте в особливу категорію можна виділити тих, для кого на першому місці саме якісне звучання.
Одне з головних правил хорошого звучання свідчить, що для того, щоб музика звучала краще, необхідно добитися хорошого звучання низьких частот.
І якщо ваша акустична система не передбачає подібної розкоші, а поліпшити якість звучання хочеться, вихід один - встановити сабвуфер і бажано паралельно провести оновлення акустичної системи.По-перше, так ви досягнете потрібного вам якості звучання, по-друге, з системою, яку ви будете брати по себе завжди легше і зручніше «спілкуватися».
Говорячи про сабвуферах варто відзначити, що вони діляться на два основних автомобільних виду.
- Пасивний сабвуфер, який встановлюють у випадках, якщо є можливість підключення його до зовнішнього підсилювача.Він забезпечить більшу потужність баса, однак банально займає більше місця, що ускладнює завдання з розподілу місця в автомобілі.Зазвичай такий сабвуфер встановлюється у вільному місці багажника (що не дуже зручно для сімейного авто)
- Активний сабвуфер.Даний вид сабвуфера має свій власний посилиться, який, за своєю суттю, є частиною автомагнітоли.Якщо ви хочете заощадити місце, то краще вибрати цей варіант і вбудувати в заднє сидіння автомобіля.
В останнього варіанту є ще одна перевага - активний сабвуфер можна використовувати ще і в якості оригінального прикраси салону автомобіля, в цьому можуть допомогти різні спеціалізовані майстерні.Так що тут вже доведеться робити вибір - якість звка / естетика салону / вільний простір.Вибирайте і встановлюйте.
Возможно, вам понравится
У Смоленську пройшло закриття сезону автоперегонів (фото) & Nbsp; & mdash; & nbsp; Про що говорить Смоленськ кожен день
Як повідомляється на сайті smolmotor.ru, крім звичних «розгойдати» ВАЗів змагання відвідали представники класу UNLIM 500+ (з потужністю вище 500 кінських сил) - Audi TT і Nissan GTR, які впевнено «вибігали» з 11 секунд на 402 метри.