Тюнінг Салону Пріори Своїми Руками
Вирішив поділитися досвідом виготовлення короткоходной куліси (далі КК), витративши на це справа тільки час і парочку електродів для зварювання.
КК - механізм досить корисний, як мені здається, і дуже зручний!
Загалом суть переробки полягає в тому, щоб підняти вище шарнір кріплення куліси до важеля перемикання передач.
<Таблиця кордон = "0" cellpadding = "3" CELLSPACING = "3" приєднуються = "Центр">Розбираємо механізм перемикання передач і знімаємо його з автомобіля.Це не складно!
Один болт під машиною біля КПП, другий болт на важелі перемикання передач і стопорне кільце внизу важеля.Фон vytâgivaem в салоні.
Поки пиляв, подумав: "А чому б не зробити крутий важіль!".
Зробив ще розпил рідною важелі і на його місце приварив хромований шток від старої девятошной передньої стійки.
Далі в місця розпилів вваривать шматочки метала довгою 5-6 см, аби обидва шматки були однакові.
Ну і останнє - naboldažnik! В MENA їм Сталь поршня мотоцикла Мінськ.
Гарненько пополірував його і все. В нього вмонтував гайку, і тепер він накручується на важіль.
Надалі придбаю більярдна куля і наріжу в ньому різьбу.Буду міняти наболдажнікі під настрій!
Возможно, вам понравится
Кабріолет BMW 2-Series розсекречений перед дебютом в Парижі & Nbsp; & mdash; & NBSP; РусАвто - Автомобільні новини.
Відкрите Першого дебют в історії кабріолетів BMW 2-Series Projdet наступного місяця на Паризькому Автосалон.Однак баварська компанія вирішила вже зараз розсекретити свою новинку за допомогою порції фото і відео матеріалів.
Vezet позашляховик Honda HR-V в Європі & Nbsp; & mdash; & NBSP; РусАвто - Автомобільні новини.
Паризький автосалон технічний директор otkroet свої двері в жовтні nynešnego років, компанія покаже позашляховик Honda HR-V.Таку назву обрали для європейського ринку, а от у Японії модель відома під ім'ям Vezel.
На трасі М-21 «Кола» відремонтували 12 кілометрів дороги & Nbsp; & mdash; & nbsp; автомобільний портал 110 km.ru
Я так зрозумів там більшість хлопців власники совдепівських машин (ВАЗи Пріори Калини Гранти) Самое що просто вразило мене у всіх вірніше у більшості (приблизно 80%) певна настороженість і недовіра до китайського автопрому.весь їх розмову. ..