Тюнінг Двигателя Ваз Класика
«Класика жанру» російського виробництва, модель LADA-2107, - це, мабуть, чемпіон з тюнінгу серед автомобілів ВАЗ.Найцікавіше, що у такої статистики є кілька причин. По-перше, «сімка» відрізняється загальновідомою дешевизною, як і запчастини до неї.По-друге, застаріла конструкція цієї машини просто-напросто змушує автовласників зайнятися її модернізацією з часом.По-третє, в північнокавказьких республіках Жигулі взагалі вважаються одними з найбільш «крутих» автомобілів; а тюнінгований ВАЗ 2107 - це і зовсім засіб самовираження його власника.
Герой сьогоднішнього дня - просто Олексій, спраглий поділитися своїми особистими і багаторічним досвідом, як поліпшити динамічні якості класичних Жигулів.Як запевняє сам автор, для цього зовсім не обов'язково мати технічну освіту, а достатньо деякої теоретичної підготовки і солідного практичного досвіду.Так, описаний нижче авто тюнінг був досягнутий виключно емпіричним, тобто досвідченим, шляхом. Але найголовніше, Олексій N бажає вислухати компетентні поради і критичні зауваження з цього приводу на свою адресу.Одним словом, похвалити чи розкритикувати цього креативного майстра на всі руки - вирішувати Вам і тільки Вам!
3 простих способи поліпшення динаміки "сімки»
- Як відомо, існує безліч способів поліпшити динамічні якості, збільшити потужність і навіть змінити деякі технічні характеристики серійного автомобіля.Наприклад, тюнінг двигуна ВАЗ 2107, а саме установка на нього гидрокомпенсаторов, допомагає помітно знизити всім відому галасливість і збільшити термін служби «движка».
- Тюнінг карбюратора ВАЗ 2107 - це один з етапів комплексного тюнінга двигуна сімки: полегшення маховика, балансування кривошипно-шатунного механізму, збільшення отвори впускних / випускних клапанів, і багато інших доведень.
- Наступний етап - це збільшення передавальних чисел трансмісії і доведення ходової частини, а саме змінені пружини і амортизатори, посилений кузов, гальма, гума, диски тощо.п.
Олексій вважає, що для більшості подібних робіт не потрібно ні висока кваліфікація, ні спеціальне обладнання, ні маса часу і грошей.Все, що Вам потрібно, - це гарне уявлення про роботу вищеперелічених систем, Жигуль сімейства 2101-2107 і ентузіазм.Отже, - вперед експериментувати з карбюратором, творити з запалюванням, і робити потужного і динамічного «залізного коня» із серійної «сімки»!
Возможно, вам понравится
Куди вас, пане, до біса занесло? & Nbsp; & mdash; & NBSP; Інформація Сервісний портал Воронежі
Після задні колеса доводилося міняти. Багато грошей дрифтери вкладають і в тюнінг своїх авто.Модернізуються підвіска і двигун (для дріфту потрібні потужні движки.. Двигун від «двенашки» (ВАЗ-2112. - «Е!"), Турбіна від «Субару». Потужність двигуна, за моїми розрахунками, «коней» 200 - 250.