Сеаз Ока & Quot; Bentley & Quot;

Тюнінг Двигателя Оки

В K-POWER звернувся власник Оки, який вирішив заглянути в Челни, будучи проїздом з Москви до Іжевська.Вихідні дані були наступними - пробіг 40 тис.км, встановлений распредвал з підйомом 10, 3 мм (вал купувався у нас - це наш клієнт), карбюратор Солекс 24х24 і нулевик - це вже недавні придбання.Були питання про капіталки, машина брала масло, але не диміла, даних про компресії отримати не вдалося, та й при пробігу 40 ткм - рідко кому потрібна капремонт двигуна.
По-цьому вирішено було доопрацювати головку, і встановити верхової распредвал.Спочатку вибрали RS628, але потім зупинилися на RS584 з підйомом 11 мм.  
Через ожеледицю на трасі, машина прибула в Челни в 2:00 ночі, гостей оперативно розмістили в цілодобової готелі, а машину - в боксі.
Першого погляду на автомобіль було достатньо, що-б сказати - пробіг не 40 ткм, а більше.Почали "питати" з двигуна - вивернуті свічки були повністю в олії, компресія - 12 і 13, 5 очок - причому цілком очевидно, що така компресія трималася лише завдяки маслу, рясно надходить у камеру згоряння, оскільки движок був дуже гучним і видавав вельми нездорові звуки при знятті ВСХ.
На замірах двигун показав абсолютно сумну картину - 26-28 л.с. і графіки, які лише до 3000 об були краще серійних, а потім валилися вниз.Що це було - стан двигуна, регулювання розрізного шківа, або "неправильний" і не налаштований карбюратор - розбиратися часу не було.

 

Зняли головку. і ... припливли. Люфт поршнів в циліндрах неймовірний, бовтаються як у ВМТ, так і на середині ходу.Вироблення циліндрів, люфт - все однозначно вказує, що пробіг - 140 ткм без ремонту! Поршні - номінальні.Через зазори можна без проблем розгледіти поршневі кільця ... Так ось чому він так галасував.  
Сенсу ставити голову немає, мотор вимагає капремонту і невідкладного - під питанням не просто подальша експлуатація двигуна, а навіть просто повернення автомобіля в Москву! Пояснюємо ситуацію власнику автомобіля.На все про все у нас є - півтори доби. Півдня і через ніч - ще добу. І вранці машина у що б то не стало повинна виїхати в Іжевськ.

 

В цей же день знімаємо блок циліндрів з автомобіля. Розбираючи блоку, не перестаємо дивуватися, як слабо він зібраний на ВАЗі - всі основні болти відвертаються дуже легко.Болтик маслоприемника вже встиг відкрутитися - сам він застряг в маслопріємник, а шайбу знайшли в системі вентиляції картера.
Зчеплення ...

 

Стару головку розібрали і теж здивувалися - сюди вже хтось лазив, на відміну від блоку, але здивував не сильному зносу чавунних напрямних втулок, а маслос'емниє ковпачки SM, які хтось поставив досить давно - вони перетворилися на деревину і частково зруйнувалися.Завжди були нехороші підозри про якість SM ковпачків (які ми ніколи навіть не пробували ставити) - і вони підтвердилися.Зовнішня пружина 1 впускного клапана зруйнувалася - на 3 шматка. А на 4-му клапані (випускний) хтось забув поставити внутрішню пружину.

Возможно, вам понравится
Ока МКАД Audi ЗАЗ з dvigatelem
Ока МКАД Audi ЗАЗ з dvigatelem
K-POWER | Двигун ОКА
K-POWER | Двигун ОКА

«АвтоВАЗ» підтримає переселенців з України & Nbsp; & mdash; & nbsp; автомобільний портал 110 km.ru
Седан отримав дві спецкомплектаціі, які вже затребувані.Тест Datsun on-DO: японський тюнінг. Автор 110km.ru серед перших оцінив можливості бюджетного первістка марки.

Похожие страницы