Ауді Тт Тюнінг
Ауді ТТ - це культовий автомобіль цінителів життєвих насолод.Назва Audi TT походить від англійського Tourist Trophy - так називалося найстаріше ралі, яке з 1905 проводиться на острові Мен у Великобританії.
Перше покоління цього автомобіля побачило світ у 1998 році, а ескізи дизайну були зроблені в далекому 1995.Однак, і в даний час стара ТТ-шка виглядає чудово! Не тільки виглядає, але і їде - двигун об'ємом 1, 8 літра з турбонаддувом має кілька модифікацій:
- Сама слабка володіє потужністю 150 л.с. і випускалася тільки з передньопривідною трансмісією. Такі автомобілі зустрічаються вкрай рідко.
- Середня модифікація мотора 1.8T володіє 180 кінськими силами і зустрічається як з переднім, так і з повним приводом quattro.Досить широкий діапазон (1950-4700 об. / Хв.) Максимального моменту в 235 Нм робить цю модифікацію оптимальною по співвідношенню ціни, розгінної динаміки і надійності.Максимальна швидкість з таким двигуном дорівнює 225 км / год.
- Найпотужніша модифікація потужністю в 225 "коней" і обертовим моментом 280 Нм при 5500 об / хв комплектується виключно повнопривідний трансмісією.З таким мотором до стандартного німецького обмеження швидкості в 250 км / ч автомобілю не вистачає зовсім небагато.
Про двигун 1.8 Turbo слід додати, що він вимогливий до дотримання умов експлуатації.При несвоєчасному або неякісному обслуговуванні виходить з ладу система турбонаддува.Для продовження терміну служби турбіни і двигуна в цілому, технічне обслуговування (заміну масла, фільтрів) на Ауді ТТ слід проходити якомога частіше - кожні 5-8 тисяч кілометрів залежно від модифікації двигуна і стилю водіння, - і використовувати тільки оригінальні масла і запчастини .
Власник Audi TT 1.8 Turbo має взяти за правило дати мотору попрацювати після активної їзди хоча б пару хвилин, або встановити турботаймер.
Ну а найпотужнішим в лінійці двигунів Ауді ТТ першого покоління став бензиновий двигун об'ємом 3, 2 літра і потужністю 250 кінських сил.Автомобіль з таким двигуном природно йде тільки з постійним повним приводом quattro і комплектується фірмовою коробкою DSG з подвійним зчепленням.
Возможно, вам понравится
У Смоленську пройшло закриття сезону автоперегонів (фото) & Nbsp; & mdash; & nbsp; Про що говорить Смоленськ кожен день
Як повідомляється на сайті smolmotor.ru, крім звичних «розгойдати» ВАЗів змагання відвідали представники класу UNLIM 500+ (з потужністю вище 500 кінських сил) - Audi TT і Nissan GTR, які впевнено «вибігали» з 11 секунд на 402 метри.