Тюнінг Карбюратора Ваз
Давно хотів поділитися особистим досвідом з приводу тюнінгу класичних Жигулів, причому в основному за рахунок регулювань запалювання і трамблера.В даній статті, я розповім як поліпшити динаміку "класики" своїми руками без особливих грошових витрат, тільки за рахунок власних експериментів з карбюратором і запаленням.
Як відомо, поліпшення динамічних і потужностних якостей автомобіля можна добитися різними шляхами.Перш за все, це ретельна доведення самого двигуна (і поршні, полегшений коленвал, шліфовані і підігнані колектори - як впускний, так і випускний, ретельне балансування всього і вся і т.д.). Ще слід згадати зміну передавальних чисел трансмісії і відповідну - змінені пружини і амортизатори,, гума, диски, гальма і т.д. Може, ще чого забув згадати, ну так це не важливо. Справа в тому, що для більшості з цих видів робіт потрібне спеціальне обладнання, висока кваліфікація, маса часу і природно БАГАТО ГРОШЕЙ.
А що робити, якщо ти не новий російський, в розпорядженні пошарпаний Жигуль сімейства 2101-2107, зате в пасиві повна відсутність гаража з устаткуванням, а також брак грошей і часу, а їздити швидше (хоча б на рівні зубил) теж дуже хочеться ?! Зате є бажання і ентузіазм.
Залишається єдиний більш-менш доступний за часом і грошам варіант - експерименти з карбюратором і запаленням.Капіталовкладень, устаткування і гаража не вимагає, фундаментальних інженерних знань теж, хоча, звичайно, гарне уявлення про роботу даних систем бажано Загалом, дано: движок 1500 або 1600 із звичайною контактною системою запалення і карбюратором "Озон".
Спочатку кілька думок. Справа в тому, що я особисто неодноразово переконувався, що карбюратор "Озон" з штатним трамблером (датчиком-розподільником по-науковому) "душить" двигун.Спробуйте розкрутити його більш ніж на 4500 об / хв. Після цього рубежу набір оборотів і швидкості відбувається украй повільно і неохоче, і навіть штатні обороти максимальної потужності (5600) не кожен двигун здатний розвинути.
До речі, всупереч широко поширеному переконанню, мій досвід переконує мене, що двигун жигулівський крутити можна і навіть потрібно (не завжди звичайно, але періодично - так!).Якщо масло в двигуні нормальне, то на оборотах високої потужності, наприклад, вигоряє нагар з циліндрів, а також після 4000 тис починають провертатися клапани у втулках, що перешкоджає утворенню лунок на їх торцях.Є, звичайно, і негативні моменти, але ІМХО ресурс двигуна не знижується на скільки-небудь значну величину.
Зміни з карбюратором, від простого до складного
1.